17.06 День творчості

17 червня в «Сонячному місті» пройшов день творчості. Ранкова зарядка розпочалася з вітання в колі друзів.
Наше коло мов сім я.
Друзі ми: і ти,  і я.
-          Добрий день, сусіду зліва.
-          Добрий день, сусіду справа.
-          Ми одна сім я .
 Наше коло мов сім я.
Друзі  ми: і ти, і я.
Обніми сусіда зліва.
Обніми сусіда справа.
Ми  -  одна сім я.
Після сніданку в затишній кімнаті проведено виховний захід «Наші здібності». Учні із великим задоволенням проявили свої акторські та музичні здібності. На свіжому повітрі створили малюнки на асфальті. У комп’ютерній залі  творчі жителі табору переглянули  презентацію «Мистецтво орігамі», ознайомилися з історією виникненням та технікою виконання орігамі та з легендою про 1000 журавликів. Потім на практиці закріпили набуті знання виготовивши журавликів. Кожен мав змогу загадати своє бажання. Результатом роботи стала гірлянда з 18 журавликів. Задоволені  своєю  працею вийшли на подвір я  та розучили нові рухливі ігри.  Після  смачного обіду жителі «Сонячного міста» продовжили спілкування на тему « У мене є такі таланти».  Таборці зі великим задоволенням інсценували казку «Колобок» на новий лад, самі маленькі мали змогу розмалювати ілюстрації до казок. На завершення дня творчості діти відвідали кінозал та гурток «Творимо з бісеру»
Підсумком дня став обмін враженнями за день в колі друзів, і га «Подарунок», в якій кожен вручив уявний  приз  за класно проведений день.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Про актуальність запровадження STEM-навчання в Україні