Портфоліо

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
відділ освіти, молоді та спорту  Томаківської  селищної ради



ПОРТФОЛІО 

директора Китайгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Томаківської селищної  ради 

Дніпропетровської області




КОРНІЄНКО ОЛЕНИ РОСТИСЛАВІВНИ

Особисті дані

 Дата народження – 31 серпня 1967 року 

 Освіта – вища,

у 1995 році закінчила Дніпропетровський  

національний університет ,  спеціальність – філолог

Категорія  - спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання –  «учитель-методист»

Нагороди :

Почесна Грамота Міністерства освіти і науки , молоді та спорту   України , 2011 р.

Диплом учасника Всеукраїнського конкурсу шкільних наукових товариств , 2011 р.

Нагороджена обласною педагогічною премією – 2012 рік

Педагогічний стаж – 34 роки

Проблема , над якою працює педагогічний колектив 

Китайгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів

протягом 2020 -2021 р.р.:

«Використання інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти та організації сучасного освітнього процесу, що спрямований на реалізацію освітніх запитів особистості та громади»

Основні завдання :

§    дослідження науково-методичної літератури з питання впровадження НУШ та оновлення  системи освіти ;

§  створення освітнього середовища , що сприяє формуванню професійної майстерності вчителів і позитивно впливає на розвиток соціалазації всіх учасників навчально-виховного процесу;

 = участь у проведенні дослідно – експериментальної роботи регіонального рівня за темою «Науково – методичні засади створення інноваційного простору STEM –освіти» та розробка STEM-уроків;

=  впровадження Всеукраїнського  науково-педагогічного проекту «Інтелект України» (2 та 4 класи);

§  продовжити роботу по вивченню змісту освітніх галузей Державного стандарту початкової,  базової і повної загальної середньої освіти;

§ формувати у педагогічних працівників вміння компетентно використовувати інноваційні технології у педагогічній діяльності;

§  створення цілісної системи психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості  школяра з метою саморозвитку та самореалізації кожної дитини у творчому освітньому середовищі;

§    широко використовувати інформаційно-комунікаційні технології на уроках;

§ сприяти створенню ефективної системи забезпечення розвитку дитини покоління інформаційної епохи;

§     використовувати можливості дистанційного навчання  для забезпечення
співпраці вчитель↔учень ↔батьки в  системі онлайн.

             «Забезпечення якісної освіти в освітньому просторі НУШ шляхом формування самоефективної, інноваційно культурної особистості»


















 

                     



                             








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Про актуальність запровадження STEM-навчання в Україні

Емблема "STEM на Дніпрі"